ΤV

Αγώνες

Συνταγές

typospor.gr
info@typospor.gr

Weather Data Source: 30 days Piraeus weather

Αλεξανδρος Κυδωνακης : μια Ξεχωριστη Αναρτηση .., Διαδρομης για τα 35+1 χρονια του Mega channele μας...

κοινοποιήστε!

fb alexandros kidonakis

 

1989. Νοέμβριος. 35+1 χρόνια πριν.
 
Η παρουσίαση του Mega Channel στην διαφημιιστική αγορά: του πρώτου μεγάλου ιδιωτικού καναλιού στην Ελλάδα, του πρώτου πολύ σοβαρού, καθως φάνηκε απο την συνέχεια τηλεοπτικού εγχειρήματος.
Είχα την τύχη και την τιμή να να με διαλέξει ο αείμνηστος Νίκος Σκουλάς ( πρώτος διευθυντής του Τηλέτυπου), να είμαι ο πρώτος εμπορικός διευθυντής του. Σε εμένα έλαχε ο κλήρος να βάλλω τις βάσεις για την καινούργια εποχή. Με μία αγορά μπερδεμένη, ανέτοιμη και με κυρίαρχο κλίμα (εκ μέρους των διαφημιστών) «ιδού, το νέο ελντοράντο», η διαπραγματεύσιμη ιδιωτική τηλεόραση, ήρθε η ώρα να τα πάρουμε πολύ χοντρά από τα κανάλια, κατάφερα με νηφάλια σκέψη να επιβάλω μια βασική και αυτονόητη αρχή: «Σαν κανάλι δεν πουλάμε τον διαφημιστικό μας χρόνο, πουλάμε την προσβαση στο κοινό που προσεγγίζουμε και γι αυτό και μόνο γι' αυτό πρέπει να κρινόμαστε (σε συνάρτηση με τις τιμές μας, βέβαια)" .
 
Για να λειτουργήσει αυτή η απλή αρχή χρειαζόμουνα μια αξιόπιστη και κοινά αποδεκτή μέτρηση, έναν σύμμαχο που θα μετράει. Τον βρήκα στον Γιάννη Αναστασάκο (Leto Katakis), και στην AGB (σήμερα Nielsen; Anna Marinos) που διηύθυνε τότε και χρειζόμουνα και συμμάχους που συμφωνούσαν με το "αξίωμα" μου. Ένας από τους ελάχιστους που το προέταξαν ως σημαία ήταν ο Γιώργος Βακόνδιος (Γιώργος Βακόνδιος) που θέλησε να είναι δίκαιος με τους προμηθευτές του, σωστός με τους πελάτες του υποστηριζομενος από τους εξαιρετικούς planners του την αξέχαστη Αννα Χατζησσάβα (Petros Karachalios), τον Νίκο Μαλατρά και έχοντας σύμβουλο των πελατών του τον Διονύση Αυδή που κράταγε το μαστίγιο, το γράδο και το ίσο για λογαριασμό της Colgate και της Nestle που δεν αστειυόντουσαν). Χωρίς τέτοιους συνεργάτες δεν θα τα κατάφερνα.
 
 
Εκ των υστέρων έστω, πρέπει να πώ δημόσια τα ευχαρστώ μου. Ευχαριστώ ΑGΒ (), ευχαριστώ Γιάννη Αναστασάκο, ευχαριστώ Κατερίνα Τσατσαρώνη (Katerina Tsatsaroni), ευχαριστώ Θοδωρή Μελαχρινίδη (Thodoros Melachrinidis), ευχαριστώ Γιώργο Βακόνδιε (Γιώργος Βακόνδιος), ευχαριστώ Αννα Χατζησσάβα, ευχαριστώ Νίκο Μαλατρά (Nikos Malatras), ευχαριστώ Διονύση Αυδή (Dionisis Avdis.)
 
Ευχαριστώ και τους άμεσους τότε συνεργάτες μου: ευχαριστώ Σταύρο Οικονόμου (@stavros oikonomou), ευχαριστώ Σαντρα Κοκονέτση (Sandra Kokonetsi, ευχαριστώ Ζαφειρη Χαραλαμπίδη (Zafiris Haralabidis), ευχαριστώ, ευχαριστώ αξέχαστε και αγαπημένε φίλε Σωτήρη Καρπαθόπουλε (χωρίς τα εργαλεία αξιολογησης του ανταγωνισμού που αναπτύξαμε μαζι τον καιρό της Bold και του ΒΑRI, δεν θα ήταν δυνατόν να επιβληθεί η καινούρια αρχή , το καινούριο" αξίωμα": καλές οι προθέσεις και οι κουβέντες αλλα το θέμα είναι τι λένε τα data. Μόνο με τα εργαλεια σου Σωτήρη τα κάναμε και μιλούσανε: In God we trust λέγαμε, και συμπλρώναμε πάντα: All others must bring DATA).
 
Εδώ πρέπει να γυρίσω λίγο πιό πίσω και να ευχαριστησω αυτους που με έμαθαν επιχειρηματική ηθική και με διδαξαν την πίστη που ώφειλα στους πελάτες μου. Στον Χρυσόστομο Παπαδόπουλο (Lina Papadopoulou) που με προσέλαβε στη διαφήμιση, στον Παναγιώτη Παπαγεωργίου, Media Manager της P&G (Litsa Megouli), που με γύρισε πίσω στη διαφήμιση στον Αλέκτορα όταν ένα μικρό διάστημα αμφέβαλα αν ήθελα να είνω στη διαφήμιση και πούλαγα υπολογιστές, τον Γιώργο θεοφιλόπουλο (Takis Theofilopoulos) του Αλέκτορα,τον Κώστα Πινότση (Maria Pinotsi) προεδρο τότε της Unilever, την θρυλική τριάδα του Marketing της Unilever τον αλησμόνητο αν και σκληρό ΓΙΩΡΓΟ ΒΑΜΒΟΥΡΗ (ηθελημένα τα κεφαλαία.
 
Κατείχε αδιαμφισβήτητα την έδρα της Επιχειρηματικής Ηθικής στην ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ της Unilever), τον Άρη Ζωγράφο (Aris Zographos), τον Αντώνη Γκορτζή (Anthony Gortzis). Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνω στην Λένα Λαμπροπούλου (Lena Lambropoulou), που με έμαθε να διαβάζω και να ερμηνεύω νούμερα, να σέβομαι τον πελάτη μου και να αναζητώ για όλα μα όλα hard facts, και βέβαια με έμαθε ότι ξέρω και δεν ξέρω για την έρευνα τηλεόρασης μαζί με τον Tony Twyman του Research International (σήμερα; @Kantar ).
 
Αυτά που κατάφερα (και που τα αφεντικά μου ποτέ δεν κατάλαβαν) δεν τα κατάφερα μόνος μου. Είχα όλους αυτούς κοντά μου η δίπλα μου η πίσω μου. Ζητάω συγγνώμη απο αυτούς που δεν ανέφερα η προέκυψαν αργότερα στην ζωή και την καριέρα μου. Αυτή την στιγμή της εικονικής υπόκλισης μετά απο μία θριαβευτική πορεία (του Mega, όχι δικιά μου) που σεμνύνομαι ότι θεμελείωσα με πολύ μεγάλη και επίμονη προσπάθεια δεν μπορώ παρά να ευχηθώ εκ βάθους καρδίας: Καλα ταξίδια Mega Channel, καλά ταξίδια Σπύρο Ζαβιτσάνο (Spyros Zavitsanos), Καλές θάλασσες και γιά την Alter Ego και για τον Ολυμπιακό, καπετάν Βαγγέλη Μαρινάκη. Καλά τιμονέματα Γιάννη Βρέντζο . Αυτό το καινούργιο τσούρμο πάει πολύ, πολύ, πολύ μακριά.
Πρόσω οκοταχώς!
 
ΥΓ. Όχι γιατί την ξέχασα πριν αλλά γιατί έχει μία πολύ ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου ευχαριστώ τον πρώτο Άνθρωπο που προσέλαβα για συνταξιδιώτη στην μεγάλη περιπέτεια στο μεγάλο ταξίδι: την ΜΑΡΙΑ ΤΑΣΣΙΟΥ (Maria Tasiou), την γραμμάτέα μου τότε.
Την προσέλαβα τον Οκτώβρη του 1989. Ήταν 19 χρονών κοριτσάκι. Είναι ακόμα, 35+1 χρόνια μετά, στο μεγάλο τσούρμο του Mega Channel, οντας υπεύθυνη για τα social media του υπερωκεάνειου! Τι αψευδέστερος μάρτυρας ότι τότε έπραξα σωστά που την προσέλαβα παρότι τότε στο interview το είχα αποφασίσει στο πρώτο πεντάλεπτο!
(Άλλη μια φορά μου έχει τύχει αυτό στην καριέρα μου. Το είχα αποφασίσει στο πρώτο δεκαλεπτο. Η αλλη λεγότανε Χαρά Ζλατάνη , ήταν δύο χρόνια πριν τη Μαρία, αλλά αυτή την ιστορία θα την πούμε άλλη φορά.)
 
Δεν ξέρω αν μιλάνε ακόμα για legacy Κυδωνάκη αλλά τους είχα αφήσει πίσω μου τις επιλογές μου σαν συνεχιστές και διαδόχους: Να μην τους ευχαριστήσω θα ήτα άδικο: Μίλτων Παπαδάκης (Milton Papadakis)μαθήτής μου (τον καθισα με το ζόρι στη θέση μου όταν έφυγα από την Lintas για την Bold- δίστασε αλλά με έβγαλε ασπροπρόσωπο), Ζαφείρης Χαραλαμπίδης (Zafiris Haralabidis) τον προσέλαβα το 89, με ένα διάλειμμα στην J&J γύρισε στο Mega και ηγήθηκε του εμπορικού πάνω από 20 χρόνια.
 
 
Και ο αγαπημένος μου Στέλιος Μπρατσώλης (Stelios Bratsolis) που χειρίστηκε κάπου 30 χρόνια την εκτός διαφημιστικών πελατεία του Mega έχτισε τον χώρο των χορηγιών βάζοντας για πάντα πάνω του την σφραγίδα του.
 
Ένα τελευταίο αλλά καθόλου μικρότερο ευχαριστώ στον άλλο Στέλιο της ομάδας: τον Στέλιο Πανταζόπουλο (Stelios Pantazopoulos) που ηγήθηκε ακούραστα της ομάδας υποδοχής διαφήμισης ακόμα και κάτω από πολυ αντιξοες συνθήκες χωρίς καλή μηχανογραφική υποστήριξη, κατάφερε να δημιουργήσει μία πολύ ομαλη ροή, υπευθυνη σε μεγάλο βαθμό για τις καλες μας σχέσεις με την αγορά. Το κομμάτι του λειτουργούσε τόσο καλά που ξεχνούσαμε ότι υπήρχε, έκανε το αυτονόητο, αλλά όσοι έχουν διοικήσει από βάρκα και πάνω το ξέρουν: Χρειάζεται παρα πολύ δουλειά για να κάνεις το αυτονομόητο να μοιάζει αυτονόητο.
 
Ποιός δίνει σημασία σε ένα μοτερ που λειτουργεί σε μια καρδιά που χτυπάει χωρις πρόβλημα; Και ο Στέλιος έγινε το μοτέρ μας που παντα λειτουργούσε, έγινε η καrδιά μας που παντα χτύπαγε χωρις προβλημα σκομα και στους 150 σφυγμούς και δεν ετρεχε μία. Ένα τεραστιο ευχαριστώ γι αυτό Στέλιο μου, γιατί έκανες το αυτονόητο τόσο αυτονόητο. Δεν μπορώ να παραλείψω και τα κορίτσια του Στέλιου, σαν την Μανια Τσαβλίδου (ΜΑΝΙΑ ΤΣΑΒΛΙΔΟΥ) και να με συγχωρέσουν οι υπόλοιπες που η μνήμη μου με προδιδει από ονόματα, μα κάναμε τα αυτονοητα τόσο αυτονόητα που ξεχνουσα την ύπαρξη τους!
 
 
 
Καλά ταξίδια παίδες αυτό το τσούρμο δεν το βάζει κάτω ποτέ και απ ότι φάινεται μόνο στα χαρτιά συνταξιοδοτείται.
Thank you Guys.
It was an honor serving with you Ladies and Genlemen!
 
 
απο τον τοιχο fb : Alexandros Kidonakis
About bratsolis@yahoo.gr

braste

Το typospor μας  Αναβαθμισμένο , Συνεχίζει το Ταξίδι του ..

Το Portal μας  είναι Ανοικτό στη Κρίση , στη  Κριτική, στη Διάδραση , στις Υπόδειξεις  και στην Ενυπόγραφη Συμμετοχή σας.

Φιλοδοξούμε  με την “ Αύρα ” του 1998 , με θέληση  , ‘Μερακι ‘ αλλά & ρεαλιςμό  στο ‘ Mediako  σήμερα  ' να  Επιλεγούμε  στο  διαδικτυακό  safari  σας..

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.